http://jeanette-splace.blogspot.com/

zaterdag 31 oktober 2009

In A Golden Frame van Rena en Remember that Day van Joelle

Twee nieuwe kits deze week......

Remember that Day van Joelle:
Heel mooie kit, geweldige kleurtjes...kortom een sweet en dreamy kit.


Kon het ook niet laten om er 4 LO-ts mee te maken








Nu in de shop op SDD met 23% korting...

In A Golden Frame van Rena Design:
Een gouden kit deze keer, met veel elementjes, om zowel kerst als gewone LO mee te maken....


Heb er 2 LO-ts mee gemaakt, super kitje...




In A Golden Frame is te vinden op ScrapMania

Toedelssssssssssssss

3 opmerkingen:

  1. Hi Jeanette

    wat een supermooie scraps heb je toch weer gemaakt!! Die foto op de derde lo van Joelle d'r kitje is erg mooi!!

    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Jeanette, ik ben steeds weer jaloers als ik je nieuwe jasje zie!!!!
    Wat geweldig is dit weer meis.
    Ik moet het toch ook wat regelmatiger proberen, dan krijg ik er ook wat meer handigheid in.
    En net als Joelle wil ik die buttons ook proberen.
    Heel mooi, trouwens je nieuwste lootjes ook. Knuffs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful pages and kits but I also love the look of your blog! Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails