http://jeanette-splace.blogspot.com/

maandag 2 november 2009

Gold Miracle Collabkit van Andjelina & AnnDesigns

Vorige week gereageerd op een one kit call van Andjelina & AnnDesigns en ik mocht er mee aan de slag.
Heel mooi gouden kit...met WA en echt heel veel elementjes en papers.






Deze 2 LO-ts heb ik er mee gemaakt...




Golden Miracle is te koop op SunFlowerScrap

Jaaaaaaaaa en een nieuwe bloglook....weer een keer met een kit van Irene Alexeeva.....sorry is toch 1 van men favo designers...
Geweldige kit...
Link naar der blog kan je vinden onder de bloglook credits aan de linkerkant van men blog.

Toedelssssssssssss....

4 opmerkingen:

  1. Bedankt dat je gereageerd hebt op mijn blog !
    Die van jou ziet er ook toppie uit hoor.....

    Die gouden kit is ook echt gaaf !

    Ik ga je een mailtje sturen met een verrassing....is binnenkort te koop hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous kit!And your blog design is awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan eens een keertje in het nederlands schrijven, wat fijn ;-)

    Je blog ziet er echt fantastisch uit! Echt mooi gedaan, kom hier zeker meer kijken hoor.

    Greetz, Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails