http://jeanette-splace.blogspot.com/

vrijdag 23 oktober 2009

L.O.V.E van Rena, Collab van Lisete & Cali en Template van Ella...

Drukke week met 2 nieuwe kits en templates.

L.O.V.E van Rena Design:


Leuke kit voor vooral liefde, trouw en love scraps.....
Mijn LO er mee...


Waar te koop.......
HIER en HIER...

Sinds vorige week ben ik bij het vaste CT team van Cali, ze vroeg me zelf en nam geen nee voor antwoord....lol..
Dus na 5 seconden dubben, maar ja gezegd...is een leuk team, alleen het babbelen daar op het forum is voor namelijk Frans en dat spreek ik dus echt niet.laat staan lezen, maar der is een engelse sectie dus gaat wel goed.
Weer even wennen aan een heel andere manier van kits die komen enzo, maar wel een heel relaxte..echt ruim de tijd om te maken geen drie dagen maar gewoon lekker de tijd.

MAGICAL GREEN WORLD
collab by Cali and Lisete

Waanzinnig leuke kit met zulke leuke elementjes....
Mijn LO met de kit....

Waar te koop......HIER

FILE IT! In plasticpockets van Ella design...

Heel leuke templates met plastic hoesjes om iet sin te doen, heel realisties
en geweldig om mee te knutselen...
Mijn LO met de template..

Op de fotootjes Jaycie net geboren rechts onder ligt ze net na de geboorte op de weegschaal...
Als ik die draak dan nu zie...lol
Waar kan je de templates vinden.....HIER
Ik wil met de andere templates uit het pakket ook nog wat maken ,maar Ella was laat met sturen dus had heel weinig tijd om meer te doen, maar dat komt wel goed.

Toedelssssssssssssssss

1 opmerking:

  1. Gefeli met je plekje bij Cali; mooie kitjes hoor. Ach... en als je bij Rena al Pools gewend bent, dan valt Frans toch best mee, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails