http://jeanette-splace.blogspot.com/

woensdag 7 oktober 2009

Jaaaaaaaaaaaaaa, nieuwe bloglook......

Zo vanmorgen der voor gaan zitten om men blogje aan te passen aan de komende Halloween.....
Was even uitproberen wat te doen, wilde graag met Holliewood der kitje maar dat werd niks.....nog een super kitje van MK Design geprobeerd, maar was ook niks.....
Nou de kits zijn niet niks maar kreeg niks ut men handen...lol
Maar toch gelukt met de mooie halloween kit van Marta van Eck...link staat onder de bloglook credits...

Toedelssssssssss

5 opmerkingen:

  1. Ooooh, wow, wow, dit is geweldig!!!!! Oh Jeanette wat kan je dit toch mooi. Ik vind het super.
    Ik krijg nu al weer de kriebels om zelf ook mijn blog te veranderen, jouw schuld!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nouja, dit is de 3e keer dat ik iets ga schrijven, en ook laatste keer whahaha als het nog een keer weg gaat he.....

    Anyway, wauwwwwwwwwwwwwwwww wauwww wauwwww, verkoop die dingen eens van je, "blogwear" weet je hoeveel je gaat verdienen joh, en ik ben je #1shopaholic!!!

    Dat miertje past er ook precies bij he, eng kriebelig ding whahahah.....
    Laf joe vrouwke.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaaa het ziet er weer super gaaf uit zeg!!
    echt super!!

    en ben het helemaal met Tatjana eens hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails