http://jeanette-splace.blogspot.com/

woensdag 26 augustus 2009

Knutsjes van deze week....

Van de week nog een beetje geknutseld.
Komen ook steeds zoveel leuke en mooie kits bij, maar het is net als met een volle kleerkast, je weet nooit wat je moet aan doen, en zo heb ik dat vaak met kitjes.
Mappen vol en nog niet weten welke je zal pakken en toch amar weer een nieuwe kopen..lol

Lorie heeft een geweldige kit weer in de shop staan, wat kan ze toch tekenen en verzinnen, vind ze keer op keer weer waanzinnig.

Ook Maelia heeft weer een super kitje in de shop staan, en past prima bij eerdere kitjes dus je zou er haast mee blijven knutselen...

Credits: Maelia
MonJardinEnchante
Fairies of the lake
When the night comes
Sous les cerisiers

When the night comes is de laatste nieuwe kit en de anderen heb ik bij de bovenste knuts gebruikt.
Super kitjes stuk voor stuk.

Bij deze nog een paar pagina's van jaycie's 9 maanden boek.

Heb van de week nog wle gereageerd op een CT call maar of het wat word geen idee, waren leuke kits dus zullen veel gegadigden voor zijn...
Beetje Joelle style dus zou wel in men straatje passen.

Over ons huisje verder nog weinig te melden, ons eerste bod is af gewezen, daarnet een nieuwe door gegeven...dus af wachten maar weer.
Pas als ze dat accepteren wil ik best laten zien wat en hoe , maar doe dat nu nog even niet omdat ik toch eerst 1 ding zeker wil hebben...is alleen lastig dat je op deze manier nog neit met een hypotheek aan de gang kan ofzo, dus als het door zou gaan is het winter voor we het zouden hebben.
We zien het wel, zit hier voorlopig ook nog goed...hou alleen niet van af wachten.

Jaycie eheft eindelijk een paar woordjes der bij, ze kan jaim roepen, Joyce blijft gewoon Dida, vraag me neit hoe ze er aan kopmt, maar zo roept ze ze...
Het blijft gewoon een draakje en als ze wat uit kan spoken zal ze het niet laten.
Vanmiddag had ze een beetje verhoging en zag vanmorgen rode vlekjes, beetje bubbelig...op der borstje...dus denk dat er wel iets gaande is in der lijfje..ze doet niet ziek en is vol leven dus hoop dat we er zo weer door rollen.
Zal iets van de 6de ziekte zijn of zo denk ik, ze heeft nergens last van en hoop dat het zo blijft.
Genoeg ekletst, ga men draakje even bezig houden hier..
Tot de volgende keer....

By the way...ik heb Twitter er op staan..hoe en wat het precies werkt..... geloof ik dat ik begin te snappen.....lol


1 opmerking:

  1. Hi Jeannet

    Wat een gave crea's weer en onwijs leuk idee zo'n 9 maanden boek. Echt een mooie herinnering voor later

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails