http://jeanette-splace.blogspot.com/

zondag 2 augustus 2009

Jaycie's 9 maanden buikboek

Die vergeet ik steeds hier neer te zetten...straks heb ik ene zoveel pagina's dat men blogje over zijn toeren raakt..
En onder tussen zit ik te wachten tot ik men CT-LO-tjuhs van de nieuwe kit van Joelle der op kan zetten...ze is nog op vakantie en de planning was dat ie gisteren in de shop zou komen, maar is er nog niet.
Dus ik wacht braaf even af, is niet leuk een kit te promoten die der nog helemaal niet is of een datum van hebt dat ie in de shop is.
We weten hoe frustie het is als der een super kit uit komt en je moet wachten...


Credits: Cherry Blossom by Lily Designs
http://www.afterfivedesigns.com/shoppe/product.php?productid=567&cat=0&page=1

Ik ga als het wil lukken het hele boek maken met de kits van Lily en probeer ze over te laten lopen naar een andere kit van der, dus doe dan in de LO steeds wat meer van een kit die ik er na wil gebruiken.
Verder wil ik het een beetje rustig houden.
De letters zijn best groot, maar is toch de bedoeling dat als Jaycie oud genoeg is en ze zelf kan lezen der ook weg mee kan.
En niks leest makkelijker voor een beginnend lezend kind dan grote letters.
Ik moet nog heel veel pagina's hoor heb der nou een stuk of 10 klaar, maar zoek me rot naar sommige foto's uit men dagboek van de beebsite en sommigen zijn zo slecht van kwaliteit om op 3600 te gebruiken...had toen nog geen echt goeie camera.
Daar baal ik best wel van hoor, maar ja...ga der proberen wat leuks van te maken.
Nou moet alleen Lily wel van die prachtige kits blijven maken......lol

Verder van de eek weinig spannends mee gemaakt.
Als dat jaim van de week zijn aanhanger rijbewijs heeft gehaald, hij had van ons daar ook nog een dag opleiding voor gehad dus nou kan ie ook veilig met een BE trekker een kraan weg brengen zonder dat we ongerust hoeven zijn en is het legaal nu ook....haha
Dat is toch een ton of 4 wat ie dan meeneemt achter de wagen en moet er niet aan denken als der wat zou gebeuren die enkele keer dat ie em zelf mee moet nemen, dus vandaar die aanvulling op zijn rijbewijs.
En hij gaat zijn Shovel diploma nog halen het komende jaar, hoeft ie maar 1 keer in de 8 weken een dag naar school omdat ie vrijstelling voor een hoop onderdelen heeft vanwege zijn machinisten diploma.
Nog even dan heet ie een portfolio vol met diploma's en certificaten..
Daarna zien we wel hij wil nog infra structuur der bij gaan halen.
Zo genoeg gebept, ik word nu van men stoel getrokken om mee te gaan tekenen met jaycie...dus .......
Toedels...Netjuh...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails