http://jeanette-splace.blogspot.com/

zaterdag 30 januari 2010

Ocean Breeze van Mélancolie

Mélancolie heeft een nieuwe kit.....
Een heerlijke om eerlijk te zijn, zeker met het weer wat we nu hebben......
Ocean Breeze....
 





Ben zelf gek op de zomer, het strand en de zee...dus was heel leuk hier LO-ts mee te maken......
De cv op 25 en het ging prima...lol


De kit is verkrijgbaar op DigiScrapManiaShop met een flinke korting op de full pak....
Vind je eht leuk om alle LO-ts die met de kit zijn gemaakt te zien ga dan even langs het blog van Mélancolie..
Tevens staat daar ook de uitslag van de mini kit uit daging......

Nog even bij kletsen...
Men pc heeft het van de week weer begeven...men voeding kapot die zorgde dat men schijf zowat gebakken werd dus neit zo vreemd dat die raar ging doen en niks meer wilde.....hitte is tenslotte funest voor je pc...
Drie dagen zonder pctjuh gezeten....
Maar alles werkt weer, opnieuw geinstaleerd, nieuwe videokaart gekregen van Eric, en een nieuwe psp...en natuurlijk een neiuwe voeding er in, daar kan van de zomer men drinken koel bij blijven...die is een stuk groter en hoop nu echt dat alle ellende over is van men pjoeter...
Kloop alleen wel achter met CT knutsels, maar probeer het zo snel mogelijk in te halen...
verder word ik stront verkouden ...Jaycie heeft me goed aan gestoken van de week......
Maar ja niks aan te doen, gaat wel weer over....hoop ik.
Jaycie der blogje ook niet veel aan gedaan dus ben nog lang niet bij met men dagboek hoor..

Weinig beleefd van de week, niet veel weer geweest.....jeetje wat verlang ik naar de zomer zeg...
Kan niet wachten, maar zolang ze nog sneeuw voor spellen zit dat er nog niet in...

Kreeg een award van Wendy...
Thanks lieffie.....

1. Tell us 10 things that make you happy....
2. Give this award to 10 other persons...

My 10 things:
1. A computer that works..lol
2. See my kids happy...
3. When my mum has a good day and remember me....
4. That Eric is more than 7 years my everything...
5. If I got on my next bithday a Waconboard...(hint Eric)
6. When I wake up in the morning without pain...
7. When my friends call me with happy news...
8. The summer is coming over a few months...
9. We still got a chance for our dreams house...
10. If I can do something to make somebody happy...


Ik weet het zijn er 9 maar weet het verder echt niet......
Kvlieg overal in en uit maar denk niet dat die op een award van mij zitten te wachten...

Tot de volgende keer...
Toedelssssssssssss


1 opmerking:

  1. whahahhaaa jajaja meissie , ik heb 'm ook al van Wendy gekregen whahahaa

    mooi blogstukje weer trouwens....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails