http://jeanette-splace.blogspot.com/

zaterdag 23 januari 2010

Nieuwe Kits van ANJ and ANN designs, Rena Design en van Joelle...

Drie geweldige kits deze keer....

Love Me collabkit van ANJ and ANN designs

Super lieve valentijn kit in mooie kleuren...


Niet het geijkte rood, maar warm bruin en donkere tinten...


Ik vind het zelf een super mooie kit...
Ann en Andjelina zijn echt een perfect stel om samen kits te maken, zo goed op elkaar af gestemd...super...
De LO die ik er mee heb gemaakt...


De kit is te vinden op SunflowerScrapShop en kijk in Andjelina haar shop nog voor veel meer kits en CU spulletjes ze heeft op het moment kortingen van 20% tot 60% dus zeker de moeite waar om even te kijken...

Baby Boy van Rena Design

De vervolg kit op de baby girl kit van Rena...
In de boys baby kleurtjes blauw en wit.....super lief...


en ook prima te mixen met de girls kit...
Mijn LO...


Baby Boy is verkrijgbaar op DigiScrapMania Shop
en natuurlijk niet vergeten even langs Rena haar blog te gaan...

Little Artist van Joelle

Joelle der nieuwe kit komt vandaag in de shop..
Super as always en een plezier om der mee te knutselen...



Hij si gewoon waanzinnig.een kit waar je mee blijft maken..isPrachtige papers...
en waar je heel veel kanten mee op kan, is dan ook een aanrader om langs Joelle der blog te gaan, niet alleen voor de kortings coupon...!!, maar ook om de andere LO-ts te zien die er mee zijn gemaakt...
Mijn LO-tjuhs...




Little Artist is verkrijgbaar op Scrappity-Doo-Dah

Drie geweldige kits, dus vervelen is niet nodig......lol
Een heel fijn weekend en ga als ik even tiojd heb nog een nieuwe blog look maken voor hier, met een andere template.
Of het allemaal lukt geen idee anders heb ik heel veel opnieuw er op t zetten asl het mis gaat.....
Zou weer iets voor mij zijn om dat te hebben.
Tot de volgende keer......

Toedelssssssssss




8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lootjes heb je weer geknutseld! Schitterend.
    En ik ben heeeeeel benieuwd naar je nieuwe bloglook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er hier super uit wijffiej, ben flieft op je headertje ♥

    Dikke kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi zeg!!
    hoe heb je dat gedaan met je blog????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks lieffies.....
    Heb de temp gekregen hoor want kwam der zelf niet helemaal uit......
    Zat een maatje verschil in ben ik nu wel achter.....lol
    Maar vond het al knap dat ik niet alles kwijt was...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen je mooie groene klokje loopt 3 uur voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whaaaaaaaaa..is weer wat van mij hoor, dat heb je al sje op wil schieten dan vliegt de tijd vooruit....lol
    Hij is nu goed geloof ik hoor...
    Thanks lieffie voor eht zeggen....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De muziekinstrumenten zijn geweldig!!!!!
    Mooie lootjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails