http://jeanette-splace.blogspot.com/

donderdag 10 december 2009

A Fresh Start van Joelle, MerryChristmas van Rena Designs, One..Two..Three..Go.. Collab van ANJ and ANN designs

Wat een drukte zo met Sinterklaas en de aan komende kertst.....
Huisje weer in de kerst sfeer, Klaas terug naar Spanje...en een hoop nieuwe kitjes die uit zijn gekomen....

A Fresh Start van Joelle...
Super lief baby kitje...
Zacht van kleurtjes en elementjes...



De kit om je mooiste baby foto's mee te scrappen...
Mijn LO-tjuhs,,,
Helaas geen foto's van Jaycie, had toen nog geen goeie camera en heb maar een enkele foto die gewoon mooi en goed te gebruiken is der voor en die pasten heleaas niet bij de kit...
Dus deze keer stock foto's en van Internet gebruikt...




A Fresh Start is te koop op SDD


MerryChristmas van Rena Designs
Kerst kit van Rena, heel veel elementjes in heldere kleurtjes...


Mijn LO er mee...


De kit is verkrijgbaar op SS


One..Two..Three..Go.. Collab van ANJ and ANN designs
Een echte kit voor kids die van vliegen, racen en avontuur houden.
Super leuke kit waar ik eigenlijk tegen op zag, maar 100% mee viel om het feit dat ik zo gewend ben om met meiden te knutselen...en dit toch wel een jongens kit is...




Dus een uitdaging...
Heb wel foto's van I-net gebruikt want heb van jaycie echt niks wat er bij kon...
Mijn LO-tjuhs...




One..Two..Three..Go.. is verkrijgbaar op SS

Voor iedereen die nog druk met de kerstversiering bezig is of nog moet, veel plezier...
Het is altijd een werk, maar toch wel heel gezellig als alles weer brand en het zo knus en gezellig is...

Jaycie heeft dan ook enorm mee geholpen der mee..ahum...
Van de wal in de sloot en het nodige kapot gemaakt...helaas ook men paarse vlindertjes die ik van men vader nog had...heb er nog eentje over, ze had ze gewon stiekum uit elkar zitten trekken en overal de vleugeltjes in gepropt...
Was ik best verdrietig om maar ja, niks aan te doen.
Verder maar twee ballen gebroken...
Was meer het willen doen ook dus van een eind ballen in de boom mikken...overal van alles neer leggen.....met de slingers op sjouw...de naalden en glitters overal op strooien, gewoon katte kwaad waar je niet mee op schiet dus heb gewoon dik drie dagen in de zooi gezeten...
En aan gezien dat gekke lijf van me met dit weer ook niet mee werkt was ik blij dat het er weer op zit...lol
Kheb alleen maar niet overal sneewu gestrooid, normaal liggen de vensterbanken vol en zo...maar ben bang dat het dan door het hele huis word gestrooid door men draakje....haha, de schoorsteen mantel vond ze al zo intressant om onder de sneeuw te zien...
Genoeg gekletst.....
Tot de volgende keer maar weer.....

Toedelsss......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails