http://jeanette-splace.blogspot.com/

woensdag 2 december 2009

Another New Day van Rena,Winter Tale IKH design en CT call voor Symphonie

Van de week nog niet veel van gekomen om men blog bij te werken dus deze word gewoon wat langer dan anders....

Another New Day van Rena Designs...
Nieuwe kit in veel bruin tintjes.....

Kitje waar je best veel kanten mee op kan om te knutselen
De LO-ts die ik er mee heb gemaakt....


Another New Day is verkrijgbaar op SS en SD
En niet vergeten om op Rena der Blog even langs te gaan...

Winter Tale van I.K.H. designs
Kit Call gedaan en het is een waanzinnig leuke en mooie kit om mee te knutselen...
Echt in men straatje om maar even zo te zeggen...lol
Veel leuke elementjes, mooie achtergrondjes......


Heb dan ook 3 LO-ts er mee gemaakt....en toen maar gestopt......hihi



WinterTale is verkrijgbaar op SS
en vergeet ook niet om even lagns te gaan op der blog, daar staat nog een freebie van de kit en natuurlijk een hoop LO-ts om inspiratie op te doen, mocht je dat nodig hebben........lol

Symphonie of Nature van Symphonie Designs
Symphonie heeft/had een CT call waar ik op gereageerd heb en iedereen moest eerst met de laatste kit van haar LO-ts maken dus geen idee of ik er bij mag......
Wel een super kitje om mee te knutselen, eentje die weer prima in men straatje viel.
Ik blijf toch een beetje een "verhaaltjes"scrapper hoor,
hoewel ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen en te proberen...



De LO-ts die ik er mee heb gemaakt.......
Men ergste nachtmerrie eigenlijk geknutseld....
Jaycie met een viool.....lol


NU alleen nog af wachten of ik idd voor der mag gaan CT-en...
Symphonie of Nature is verkrijgbaar op
haar eigen shop Symphonie Designs.....

Dat waren de hoofd items voor deze keer, maar wil je niet onthouden, men knutsjes die ik met de
super kit van NewLifeDreams heb gemaakt...
Santa's Kingdom...ik ben helemaal weg van die kit...

Men lo-tjuhs...



Santa's kingdom is verkrijgbaar op
NOu stop ik er echt mee, tot de volgende keer maar weer......

Toedelssssssssss...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails