http://jeanette-splace.blogspot.com/

vrijdag 18 september 2009

Nieuwe kit Joelle en Templates van Ella & kit van Rena

Een heel druk weekje, met knutselen...
2 Nieuwe kit en templates.
En waanzinnig leuke kits...

ENCHANTED van JOELLE:
Een kitje in de halloween-Herfst en sprookjes sfeer.
Zoals gewoonlijk een waanzinnige kit om mee te werken.
En waar je weer veel kanten mee op kan.

Geweldige elementen en kleuren.
Men LO-ts met de kit




Als je deze maand nog de kit koopt op de SHOP 2 geweldige QP-s er bij...
Via het Blog van Joelle is het zeker de moeite waard om bij ons hele team op de blogs naar de geweldige LO-ts te kijken....

DELICATE and INTENSE van RENA DESIGN
Mooie kit in leuke kleurtjes met veel leuke elementjes er in.
Was leuk om mee te knutselen, tweede one kit call die ik van haar doe.


De LO-ts die ik heb gemaakt zijn er 3 geworden...





De kit is te koop in de volgende SHOP
Wil je ven rond kijken op haar BLOGdan kan dat ook...

TEMPLATES van ELLA DESIGN
Eeerst even het nieuwtje, ik ben CT geworden voor Ella, via een onte kit call van de vorige keer waarin ik der zei van als je meer hebt wil ik graag voor je werken en dat was ook haar idee..,
Dus die der blog staat onder men CT rijtje links van men blog.
Deze keer waren het dubbele teplate pagina's men pc heeft er van moeten zuchten want die zijn groot..lol.
maar hij heeft het gered en vind ze zelf goed gelukt.
Hoor je denken waarom maak je ze niet kleiner...ik werk haast nooit op 600 of zo omndat ik alles wat ik maak met jaycie graag in boeken wil laten maken en moet het groot zijn, dus werk haast altijd op 3600 of groter in dit geval.

2 LO-ts er mee gemaakt...



Nog even en ben der aan verslaafd want moet eerlijk bekennen dat ik het best leuk vind om templates te doen...
Waar kan je de Templates vinden...HIER en HIER
Komen vandaag in de shops als het goed is.

Nu nog even de ins en outs van huize van der Veer...
Ons huisje hangt nog steeds aan een draadje, nog geen echte ja of nee....word er niet goed van als ik eerlijk moet zijn.
Dan weer dit dan weer dat..dus we zien het wel.
We hebben nog tot 2 oktober en eventueel een week langer als het nodig is.
Jaimy heeft van de week zijn auto totaloss gereden....
nee niet gescheurd een heel stom ongeluk, waar ie totaal niks aan kon doen.
Hij had gelukkig niks zelf, ze waren een rondje doen en kwamen op een stuk weg waar dus los grind lag, de bocht was heel abdrupt en Jaim had zoiets van, ik laat em glijden want der staat hier nog niks was een wijk in aan bouw.
Maar wat ziet ie in ene met dat zijn auto draait een grote gleuf die was gegraven om kabels en leidingen in te leggen....en daar ging ie zo op af.
Diepe gleuf nog ook, met zijn wielen hing ie vrij en was blijven hangen aan de andere kant op zijn bumper van voor....
Van alles krom aan de auto, dingen die ik zo niet kan zeggen hoor..iets van assen en het chassis.
Dus dat was een stuk minder want hij heeft wel een auto nodig om te gaan werken, ik was er zelf gewoon ziek van...kind was zo gek met zijn autootje.
Als ie had gekund had ie het mee genomen en naast zijn bed gezet.
Gelukkig moest ie woensdag en donderdag nog met Eric mee naar de zelfde plek om te werken, maar gisteren was Eric al wezen kijken voor een ander wagentje en dat is nu net af geleverd,dus als ie straks thuis komt staat er een andere auto voor em.
Weer een Golf, maar nu een GTI...een zwartje, ziet er prima uit.
En hoop dat ie nu meer mazzel mag hebben.
Hoop alleen dat ie der blij mee is, kan geen auto's van 10.000den euries zomaar even geven hoor...

Ik zelf loop al 2 weken met ontstekingen in men koppie, het seizoen wisselt en heb dat sinds jaycie is geboren, men neus vol koorts uitslag aan de binnen kant, men oeren ontstoken, men kaken...dikke ballen onder aan men kaken van ontstekingen...zal blij zijn als de boel weer open klapt en het over gaat...dus voel me flink rot der van.
En heb al een tijd een verschrikkelijk zere nek, maar dat zal van de bot artrose zijn denk ik...het kraakt en doet....lol
maar ja, krakende wagens lopen het langst zegt men...
Jaycie gaat lekker komen weer al wat woordjes bij, volgens mij is het echt gewoon dwars zijn hoor...
En het weer word minder dus is ze nu meer binnen wat in houdt dat ik vaker met der moet spelen en bezig zijn...maar ja dat hoort er bij.
Ik ga nu gauw even tv met der kijken want ze was voor haar doen , giga vroeg wakker...8.00 en is gewoon hangerig, dus kijken of ze even een dutje op de bank nog wil doen...
Tot gauw....

2 opmerkingen:

  1. Oh meis, wat naar voor je: al die ontstekingen in je koppie! Daar word je helemaal doodmoe van. Ik duim voor je dat het heel snel over gaat.
    En gelukkig dat Jaimy er zelf zonder kleerscheuren is afgekomen.
    Wat een weekje voor jullie!

    Gelukkig ook leuk nieuws: gefeliciteerd met je CT plekje bij Ella Designs. Je hebt de template mooi gebruikt.
    En ik vind het onderste lootje wat je hebt gemaakt met de kit van Rena Designs zóóóóó mooi! De andere ook hoor, maar die onderste met die openslaande deuren is zo geweldig.
    Fijn dat je toch nog lekker kan scrappen ondanks alle pijntjes.
    Fijn weekend vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gaaf gefeliciteerd meis met je ct-je

    En ik hoop dat je heel snel weer opknapt, is allemaal niks als je je zo beroerd voelt.
    Het is allemaal niet niks geweest deze week bij jullie!

    dikke knuf lief..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails