http://jeanette-splace.blogspot.com/

dinsdag 22 september 2009

Knutsies en frutsies van deze week...

Moet zeggen dat er nog niet veel dagen voor bij zijn gegaan dat ik niks heb gemaakt...natuurlijk men CT-tjes maar ook nog wel wat eigen dingetjes...
Met de laatste kit van NLD (newLifeDreams) Oh, la, la...
Zo'n leuke kit om mee te frutsen...


Nog een waanzinnig leuk kitje, van e-lena Designs-One Little Sweet Minute
Heb weer dezelfde foto tube gebruikt hoor..kan er niks aan doen vind het zo'n leukie...

Super lief kitje van Mystique-Cath your Angel
Daar moet je gewoon iets mee doen...

Nog een laatste van een super, super kit van HollieWoodStudio...All Hallows Eve...
Ben der echt helemaal weg van en wil der toch nog wat meer mee frutsen dan alleen deze ene...
Stond na een minuut al in de GSO op DST en was nog wel het blijdst met de reactie van Hollie...

En nog een laatste nieuwtje....
Ik zit in het vaste CT team van Rena Design...linkie staat onder men CT blinkies......
Ben der hartstikke blij mee, beetje stijl die me aan spreekt en hoop dat ze van deze leuke kits blijft maken.
Is alleen wennen op der CT forum want ze typelen daar allemaal,. tsjechies of weet ik wat het is eigenlijk...kan der geen drol van lezen,maar zitten gelukkig ook nog een paar dutchies en mensen die ook alleen engels typelen dus we komen er wel uit en Rena typelt ook engels voor ons...

Verder nog geen nieuws over het huisje nog druk er mee bezig, is een giga kans dat het toch door gaat, maar Netjuh juicht pas als ze de sleutels in handen heeft...
Dus wie nog duimelt nog even door gaan...haha

En onze Boy de hond is ziek, denk dat ie verkouden is, zijn longetjes piepen en ademt zwaar..kan naar de dierenarts gaan maar die stopt em vol met van alles en mijn knip is leeg...hij heeft het een poos terug ook gehad dus hoop dat ie weer op mag knappen.
Hij hoest gewoon tot braken toe, maar zijn eetlust enzo is nog prima..slapen deed ie al veel, is een hond van 11 jaar dus zijn leeftijd gaat ook parten spelen natuurlijk.
Maar hij moet nog maar even bij ons blijven hoor..kgeef em wat extra vitamientjes.
En moet zeggen dat ie weer wat vitaler is dan zondag.toen dacht ik echt van hij blijft er in...
Slapen doet ie normaal ook de hele dag dus daar merk ik niks aan...
Uhhhh, verder geloof ik niks....
Wil alleen men dinnetje Tatjana heel veel geluk liefde en gezondheid wensen in der nieuwe huisje...


Knuffiessssssssss

2 opmerkingen:

  1. Oooooh, die laatste!!! Oooooh, toppie hoor. Wat een plaatje. Ik begrijp heel goed dat deze in GSO kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Jeanette, dan hoop ik toch dat het huis doorgaat hoor, dan heeft mn duimen toch geholpen !!
    Wat naar van Boy, hopelijk knapt hij toch op hoor, je moet er toch niet aan denken he dat je hem moet gaan laten inslapen pfff. Heb zelf 2 honden en 1 van 9 dus weet precies hoe het voelt...

    xxx Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails