http://jeanette-splace.blogspot.com/

zaterdag 18 juli 2009

Drukke week gehad...

Jaycie heeft vorige week der grote meiden kamer gekregen, maar dat hield wel in dat eigenlijk bijna alles in 1 dag in elkaar, uit elkaar leeg geruimd en weer in geruimd moest worden.
1 Nachtje heeft ze nog in der ledikantje geslapen want we hadden geen matras nog voor der en geen bedrekje.
Maandag op dinsdag heeft ze de eerste nacht in der grote bed geslapen en het ging prima.....en nog.
Ze vind het helemaal te gek en iedereen moet ook naar der kamer kijken en hij is nog niet eens klaar, mis nog 2b kleine kastjes voor frutsjes...die waren op vorige week dus daar moeten we nog om.
En verder nog de aankleding.
der klamboe hangt weer boven der bed, dezelfde als die eerst boven der ledikantje hing.
En nu laat ze em mooi met rust.
Ze loopt niet uit bed, alleen gisteravond even, moest zo lachen keek op de camera en denk, waar is ze nou, dus naar boven zat ze voor der windwaaier...
Zal van de week even een paar fotootjes doen hoor, heb er wel maar het lila is een beetje raar denk dat het komt omdat ik ze in de avond heb gemaakt, paars en lila zijn akelige kleuren om te fotograferen.
Van de week verder nog een hoop gewassen en uit gezocht voor men nichtje die zwanger is...
Jaycie der kleerkast door gewerkt ik heb zo gi8ga veel wat nog op marktplaats moet, hoop spul wat ze maar 2 keer aan heeft gehad ofzo en zelfs wat ze nog nooit heeft gedragen.
Ze heeft gewoon veel en veel te veel kleren..denk dat als ik een maand niet voor der was ze nog genoeg heeft....lol
Ik moet trouwens wel bekennen dat ik een traantje heb weg gepinkt hoor toen der kamertje op de kar weg ging...weer een periode af gesloten...ik was verknocht aan der kamertje, altijd zo zuinig en blij mee geweest.
Maarja, dat hoort bij het mama zijn, steeds een stukje afscheid als ze groter worden.

Joyce heeft nog een halve week school en dan begint de vakantie, mag toch hopen dat het weer dan beter word hoor..dit is echt niks.
Ik word gek van dat weer, dan weer warm dan weer fris en op zich geen ramp maar heb daardoor stukken meer pijn.

Weer maar even een kit van Joelle promoten...
Aan deze was ik echt verknocht en kon niet stoppen met maken der mee....







Dus ben na 6 LO-ts maar gestopt..lol
is echt een super kitje om mee te frutten.
Zo genoeg voor vandaag..ga hier de speelgoed bom een beetje opruimen.

Toedels Netjuh....

2 opmerkingen:

  1. Thanks lieffie...maar hoor wie het zegt...haha...
    Kheb je bloggie bij men linkies staan , maar denk dat je eht wel hebt gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails