http://jeanette-splace.blogspot.com/

donderdag 11 februari 2010

My Adventure van Rena Designs en Atout cœur van Mélancolie en wat eigen LO'ts....

2 NIeuwe kits deze keer...
En wat ik altijd vergeet wat LO'ts die ik van andere kits heb gemaakt...
Vergeet die er altijd op te zetten en loop daar dan ook waanzinnig mee achter, maar ga het in halen...beloofd...
 
Atout Coeur van Mélancolie
 
Kit met veel wit en rode acentjes...
Super leuk om van alles mee te maken...
 


En een QP album...

Mijn LO met de kit...

Atout cœur is verkrijgbaar op DigiscrapmaniaShop even als de QP album...
Staat ook ng geweldig leuke CU in Mélancolie´s shop...

My Adventure van Rena Designs...

Een avonturen kit, zowel voor jongens als meisjes of wat je er ook mee zou willen scrappen...



Mijn pagina´s met de kit...


My adventure is verkrijgbaar op SunflowerscrapShop en ScrapDreams...
Ook Rena heeft nieuwe CU in haar shp staan wat zeker de moeite waard is...

Vorige week is de nieuwste kit van Lorie Davison uit gekomen...
Greymouse Manor Winter Ball
Ben der helemaal weg van, maar dat ben ik van de meeste kits van Lorie.dus geen nieuws..lol
Super mooi en perfect tot in de details..
Tot nu toe mijn LO´ts er mee...


en beiden met men moppie natuurlijk...Jaycie
Van de week plopte het idee op om een verhalen boek voor der te maken, en neit alleen met deze kit, maar gewoon proberen te matchen met de andere kits van Lorie...
Heb nog geen boek klaar natuurlijk en een beetje af gekeken, van het verhalen boek wat te koop is kant en klaar in de shop van Lorie...
Maar begin is er...

Nog maar ....een hoop bladzijdes te gaan....
De kits van Lorie zijn te koop op ScrapbookGraphics...

Dat was em weer voor deze keer....
Tot gauw...
Toedelssssssssssssss....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails