http://jeanette-splace.blogspot.com/

woensdag 6 mei 2009

Zo even bij kletsen....

De koninginnedag is anders gelopen dan de hele wereld heeft gewild denk ik, ik ga er niet verder over uit wijden, er is al zoveel over gezegd en gedaan.
En denk wel dat we met zijn allen het er over eens zijn dat die man echt ontzettend ziek in zijn hoofd is geweest.
Via deze weg wil in nogmaals men medeleven betuigen aan alle slachtoffers en familieleden....maar ook aan al die mensen die dit drama voor hun ogen hebben zien gebeuren en dit niet zo even uit hun geheugen weg zullen krijgen.

Afeglopen zondag zijn we naar de dierentuin geweest, naar Blijdorp.
Met de hele familie, Eric, Jaimy, Joyce, Jaycie, Dave (maatje van Jaim) en ik ...
De eerste keer voor jaycie, ze vond het geweldig, keek der oogjes uit.
En niet alleen naar de dieren want als die niet bewogen dan zocht ze wel wat anders intressant om naar te kijken.
Foto's heb ik nog niet verkleind, dus houden jullie nog te goed.
Zowat drie dagen migraine gehad dus heb er nog niet de puf voor gehad...

Gisteren begonnen aan 2 LO voor de nieuwe kit van Joelle (Nadia)
Ben CT designer voor der en het is een super kitje..
Was dan ook geen kunst om der wat mee te maken....met alle plezier gedaan...
Vanaf morgen of vrijdag te koop in de shops....
http://www.scrappity-doo-dah.com/store/manufacturers.php?manufacturerid=16
Mijn LO van de kit.


post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails